mamacoffee s.r.o.

Daniel Kolský

Představení nominované firmy

ezi hlavní hodnoty firmy patří: kvalita, lidský přístup a vzájemné pochopení, profesionalita, partnerství, transparentnost a odpovědnost vůči zákazníkům.

Impulzem pro vznik kaváren mamacoffe byla cesta majitelů do jižní Etiopie v roce 2007. O rok později již byla na světe první kavárna a pražírna kávy. Kavárna byla otevřena v pražské Londýnské ulici. Svoji kávu každoročně vybírají z posledních sklizní drobných farmářů a zaručují její čerstvost. Zrnka kávy sledují po celou jejich cestu od sklizně až po kávu ve vašem hrníčku. Nabídka této společnosti je sezónní, a pravidelně se proto mění.

Společnost se postupně rozrůstala až dosáhla velikosti sedmi kaváren v Praze, vlastní pekárny, kávového e-shopu a programu pro velkoobchodní zákazníky, kterým jsou schopni krom kávy dodávat i čaje, třtinový cukr, další své produkty, ale také celou řadu baristických technologií. Firma poskytuje i poradenské služby ostatním kavárníkům, široké veřejnosti nabízí kurzy zaměřené na domácí přípravu kávy i baristické kurzy. Zároveň realizuje rozvojové projekty v zemích globálního jihu.

Pod jménem mamacoffee jsou provozovány čtyři kavárny, zbylé tři jsou provozovány pod jmény Cafe Jedna, Kavárna pod lipami a Original Coffee.

V roce 2011 založili pražský festival Prague Coffee Festival, později jeho organizaci předali spolku Coffee Embassy. Společnost se snaží podporovat širší komunity, a proto založila fair balírnu s.r.o., která je prvním sociálním podnikem a chráněnou dílnou, která se zaměřuje na balení produktů.

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo do Vaší současné funkce?
Firmu jsem zakládali spolu s manželkou Martou na základě naší osobní zkušenosti na cestě v Etiopii a zároveň zkušenosti Marty z práce v kavárně. Po pěti letech jsme se dohodli, že se budeme firmě buď věnovat jeden. . Šlo tedy o postupný 10ti letý vývoj.

Co Vás na podnikání nejvíc těší?
Nejvíce mě těší vidět, když vize a nápady začnou fungovat a hosté, nebo zákazníci na ně reagují. Na úrovni kavárny to je jedna věc, ale vzhledem k našim projektům s kávovými farmáři je obrovskou satisfakcí ochutnávat kávy z konkrétní sklizně, u které jsme byli.

Čeho si nejvíc vážíte v obchodních vztazích?
Upřímnosti a otevřenosti.

Odpovídal Daniel Kolský, majitel firmy mamacoffee

 

Důvod nominace

Především díky celkovému přístupu k podnikání, lidem a partnerům. Způsobem, jakým přistupuje ke kávovým farmářům v nejchudších částech světa, ale i zákazníkům v ČR. Dlouhodobou podporou mnoha charitativních i občanských aktivit a díky tomu vytvářením dalších partnerství. Jsem přesvědčen, že právě aktivity firmy mamacoffee a jejího spoluzakladatele přesně splňují díky odpovědnému přístupu myšlenku Českého Goodwillu.

Nominační kategorie

Partner

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů