Ústav marketingových komunikací FMK UTB - Olga JURÁŠKOVÁ

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Ústav marketingových komunikací je součástí Fakulty multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně. Připravuje studenty v oboru marketingových komunikací, reklamní tvorby, mediální komunikace a dalších kreativních a marketingových odborností.

Lidé, kteří na UMK pracují, věnují čas a energii rozvoji toho nejlepšího, co ve studentech je, podporují je v jejich profesních snech a snaží se je motivovat ke skutečnému zájmu o marketingovou komunikaci, ale také k zájmu o další oblasti života, k aktivnímu přístupu k životu. Součástí výuky je nabídka praxí, stáží, které studentům umožňují najít si práci v oboru a být v ní úspěšní.

nemáme motto, ale definice jednoho z uchazečů o studium: FMK = Fakt Mega Kreativní Firma sídlí ve Zlínském kraji

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Olga JURÁŠKOVÁ, ředitelka Ústavu marketingových komunikací

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Překvapení. Překvapení. Překvapení…. a pak Radost. Nadšení. A poděkování Zdeňkovi za návrh na nominaci.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Není to moje nominace, je to nominace všech mých kolegů a taky studentů, protože UMK tvoří společenství lidí. Lidí, kteří se respektují, motivují, oceňují a společně sdílí všechno, co život přináší. A taky proto, že budeme mít důvod slavit… už sama nominace je krásná a dává nám důvod si tu radost společně prožít. 

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Pochopení a nekonečná vstřícnost.

Seznamte se s Olgou Juráškovou blíže na videu, které se Vám spustí po kliknutí na obrázek (otevře se v novém okně).

Důvod nominace

Univerzitu Tomáše Bati jsem si svého času vybral ke studiu po pečlivém průzkumu: hledal jsem nejlepší marketingovou školu v našem regionu. Nespletl jsem se. Zdejší Ústav marketingových komunikací je oáza kreativity, myšlení, svobody názoru, hodně inspirativní prostředí, ze kterého vycházejí silné osobnosti tvořící český marketingový svět. Mimo jiné také díky partnerskému přístupu týmu pedagogů a liberálnímu a inspirativnímu vedení Olgou Juráškovou. A protože marketingovou komunikaci považuju za jednu z nejdůležitějších věcí v podnikání, myslím, že si UMK i Olga zaslouží ocenění za svoji práci a přístup ke studentům i k branži.

Nominační kategorie

Partner

Nominoval/a:

hrdý absolvent

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů