Kulinářské centrum CHEF - PANÍ ZUZANA VIČANOVÁ A PAN JOSEF PONČÍK

Ročník 2013

Představení nominované firmy

Kulinářské centrum Chef ve Zlíně vznikalo v myšlenkách majitelů více než dva roky. Jejich kroky vedla láska k dobrému pití a jídlu, které vzniká z kvalitních a čerstvých surovin.               

Chtěli kavárnu, ale těch už je ve Zlíně víc než dost. Chtěli obchod s čerstvými surovinami z místní i světové produkce, i ty už tady najdete. Ale místo, kde byste si mohli dát v příjemném prostředí výbornou kávu a z čerstvých surovin si pod vedením špičkových kuchařů připravit dokonalou večeři, tady chybí. Tedy chybělo.

A tak vzniklo kulinářské centrum Chef – přívětivé, moderní prostory, které svou plochu spravedlivě dělí mezi školu vaření a víceúčelový prostor. Kurzy vaření se tu mění na zážitek, z kterého si odnesete nejen nové poznatky a recepty, ale především inspiraci pro vaše další vaření.

V kulinářském centru Chef připravují:

  • kuchařské kurzy pro širokou veřejnost (začátečníky i pokročilé kuchtíky)
  • kurzy pečení
  • kurzy pro přípravu koktejlů
  • kurzy vaření/pečení pro děti
  • kuchařské kurzy pro zákazníky se zdravotním omezením (celiaky, diabetiky, obézní děti apod.)
  • firemní i soukromé akce na klíč

 

Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci (potraviny, suroviny). Nejlepší reklama je spokojený zákazník.

3 otázky pro nominovanou osobu

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci do ČESKÉHO GOODWILLU dozvěděli?

Byla jsem pyšná, že si nás někdo už po tak krátké době spojil s takovou myšlenkou. Myslím ale, že to vychází spíš z dlouhodobého přátelství s kamarádkou, která nás nominovala. Dobře ví, že to jak podnikáme, je důsledkem toho, jak o svých činech přemýšlíme a ne naopak. 

Proč jste se rozhodli Vaši nominaci do projektu ČESKÝ GOODWILL přijmout?

Protože bychom byli rádi, aby si náš přesně takto naši zákazníci pamatovali. Kvalitní menší firma, která bere podnikání jako víc než jen prostředek k rychle nabytému zisku. Partner svých zákazníků, ne jen dodavatel.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Každodenní jednání se zákazníky i obchodními partnery. Snaha vždy jednat tak, aby se k nám lidé rádi vraceli (nejlépe s rodinou, přáteli, kolegy…) Trochu dobré vůle od každého z nás, každý den a svět bude mnohem hezčí místo pro život :).

Důvod nominace

Protože majitelé (jsou dva - Zuzana Vičanová a Josef Pončík) se na vlastní pěst v dnešní nelehké době rozhodli podpořit kvalitu před kvantitou, lokální produkci před levným dovozem. Milují dobré jídlo, víno a snaží se kolem sebe šířit myšlenku, že dobré jídlo a pití nejlépe chutná ve společnosti dobrých přátel. Nic nešidí a považují za nejlepší reklamu spokojeného zákazníka.

Nominační kategorie

Tradice
Inovace

Nominoval/a:

kamarád(ka)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů