Partner a Inovace: kategorie, které u veřejnosti hrají prim

18/07/2016

Nejvíce nominací veřejnosti v rámci 4. ročníku ocenění Český Goodwill dosud zaznamenaly kategorie Partner a Tradice. Skoro osmina firem získala nominaci do více kategorií současně.

Dobré vztahy jsou v podnikání nad míru důležité, a to jak mezi dodavateli tak i odběrateli (klienty, zákazníky, návštěvníky, atp.). Jasně o tom hovoří také nominace veřejnosti na ocenění Český Goodwill 2016. Nejvíce podnikatelů, kterých si lidé váží, bylo nominováno v kategorii Partner (26 %). Čtvrtina nominací také směřovala do kategorie Inovace.

Necelá osmina firem získala nominaci do více kategorií zároveň. Pětina nominujících (22 %) se nedokázala jednoznačně pro některou z kategorií rozhodnout. V kategorii Tradice byla nominována desetina firem a nejméně podnikatelů veřejnost nominovala do kategorie Mecenáš.

V jakých kategoriích lidé letos nominovali?

Své zařazení do nominační kategorie mohou finalisté ovlivnit, konečné zastoupení v jednotlivých kategoriích se tedy pravděpodobně ještě v průběhu letošního ročníku změní.

RETRO OHLÉDNUTÍ

Jak nakonec vypadaly jednotlivé kategorie například ve druhém ročníku ocenění, si můžete připomenout v následujících článcích:

TRADICE Českého Goodwillu 2014: keramika, sklo i oděvní tvorba

INOVACE Českého Goodwillu 2014: moderní technologické trendy i pohádkový park

PATNER Českého Goodwillu 2014: přehlídka morální integrity

MECENÁŠ Českého Goodwillu 2014: lidská práva, pěstounská péče a víčkovíly

Nebo si projděte přehled všech oceněných v ročnících 2013 - 2015. Prostudovat si můžete také jednotlivé medailonky všech finalistů v Archivu nominací.

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů