Počet unikátních návštěvníků webu Český Goodwill atakuje 90 000

27/05/2016

37 měsíců bez tří dnů, přesně tolik uplynulo od spuštění webových stránek cesky-goodwill.cz, které jsou nosným pilířem stejnojmenného ocenění pro firmy, kterých si lidé váží. Za tři roky fungování již projekt na web přilákal téměř 90 000 unikátních návštěvníků.

"Dosažení této významné hranice čekáme každým dnem," těší se Markéta Nová, která má projekt od počátku na starost. Kromě podrobných informací o projektu, nominovaných i oceněných firmách a nominačního formuláře, návtěvníci na webu naleznou také množství aktualních novinek.

Témata jako červená linie spojuje dobrá vůle a vše pozitivní, co se v České republice i v podnikání děje. "Výjimkou nejsou samozřejmě ani úspěchy Čechů v zahraničí," doplňuje Markéta. Dále vypočítává, že jen do konce dubna letošního roku, tedy přesně za 3 roky provozu webu, vzniklo 440 článků.

"Od 1. 5. 2013 do dnešního dne jsme jich s kolegy napsali již 453, tedy zhruba jeden článek  každý druhý den po celé tři roky" upřesňuje Markéta a současně dodává, že od začátku letošního roku již plní stránky cesky-goodwill.cz výhradně vlastní obsah, jehož hlavními hrdiny jsou vážení podnikatelé, veřejností v minulosti nominovaní na ocenění Český Goodwill.

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů