Český Goodwill dostal ke čtvrtým narozeninám novou tvář

12/05/2016

Cílem redesignu bylo zjednodušení vizuálního stylu a celkové identity projektu. Autorem nového loga a celého konceptu je studio X Production Digital, které je rovněž technologickým partnerem projektu.

„Chtěli jsme navázat na původní myšlenku, kterou symbolizovalo srdce coby střed Evropy, ale i dobrou vůli tedy goodwill, spojené se zlatou korunkou jakožto symbolem ocenění i království zemí koruny české," říká ke změně designu Lenka Hlavatá, managing partner poradenské skupiny HPCG, která projekt organizuje. 

„Myslím, že se nám podařilo přesně splnit zadání – vytvořit nadčasové logo, které jasně identifikuje tento úžasný projekt, jehož jsme hrdými partnery, a zároveň zachovává všechny podstatné atributy, které jej jasně definují,“ dodává Petr Sedláček, account director X Production Digital. 

Cílem bylo designově se posunout k čistším liniím a prestižnějšímu pojetí, které ocenění Český Goodwill zasluhuje.

Nový vizuální styl je možné vidět ode dneška na webu cesky-goodwill.cz, ale i sociálních sítích Facebook, Twitter, LinkedIn a kanálu YouTube, kam brzy přibude také nový spot, který tvoří ústřední bod kampaně Český Goodwill 2016. Ta odstartuje již v pondělí 16. května!

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů