O neúspěchu ví každý. O tom, že se firmě daří, se už hovoří výrazně méně
01/06/2015
Dobrých zpráv je jako šafránu. Naopak ty špatné se na nás hrnou ze všech stran. Tento trend se snaží zvrátit projekt Český Goodwill, ocenění pro firmy, kterých si lidé váží. Cílem projektu je zviditelnit úspěchy český podnikatelů a ocenit poctivou práci těch, kteří vytvářejí skutečné hodnoty. Třetí ročník ocenění Český Goodwill 2015 právě nyní přijímá nominace.
O podobě Českého Goodwillu spolurozhoduje veřejnost, projekt je totiž primárně založen právě na jejích nominacích. Zapojte se také a nominujte do konce června podnikatele nebo společnost, kterých si vážíte. Překvapíte a potěšíte firmy, které ke svému podnikání přistupují odpovědně, již samotná nominace je pro ně totiž tím největším uznáním a odměnou za jejich každodenní dřinu.
„Byla jsem velmi překvapená, že jsem se dostala mezi obrovské firmy a zároveň potěšená, že si třeba možná i někdo všiml mé práce," řekla Martina Načeradská, veterinární lékařka, kterou za její vynikající přístup a osobní nasazení v boji proti týrání zvířat loni na ocenění Český Goodwill nominovala kolegyně.
Nominace si podnikatelé váží a vnímají ji jako uznání i odpovědnost zároveň. Michal Drahoš, spolumajitel firmy Kávy pitel, kterému se nominace dostalo od spokojeného zákazníka, uvedl: „Opravdu si velmi ceníme této nominace a cítíme i závazek vůči tomu, kdo nás nominoval." Ředitel LIGS University Pavel Makovský, kterého loňská nominace také velmi potěšila, k tomu dodal: „Neumím si představit důvod pro odmítnutí nominace."
Podnikatelé svůj závazek s hrdostí přijímají
I s vědomím vysoké odpovědnosti, která se s nominací pojí, podnikatelé svůj závazek s hrdostí přijímají. „Stačilo, abych prošel seznam nominací a oceněných v minulých letech. Lichotí mi nacházet se v této společnosti," potvrdil Jiří Antoš, zakladatel Parku Mirakulum, který se nepovažuje za programového sběratele cen a podle svých slov se skoro neustále pohybuje mezi svými zahradníky, řemeslníky a samozřejmě návštěvníky.
Nezklamat důvěru těch, kteří je nominují, a zároveň využít tuto příležitost k motivaci ostatních jsou další impulsy k přijetí nominace a účasti v projektu Český Goodwill.
To potvrdil také Otakar Moťka, předseda představenstva sázavských skláren Kavalierglass: „O tom, že v minulém období byla spousta skláren uzavřena, nebo se alespoň jejich výroba výrazně omezila, se hovořilo všude hodně. Ale o tom, že se firmě daří, zaměstnává stále více zaměstnanců, rozšiřuje výrobu, inovuje a investuje do moderních technologií, už se hovoří výrazně méně. Chtěl bych i touto cestou podpořit a nalákat mezi nás další zkušené odborníky a mistry v oboru."
Nominovat je možné do konce června
Během uplynulých dvou ročníků bylo na ocenění Český Goodwill nominováno a s účastí v projektu souhlasilo téměř osm desítek podnikatelů a firem, kterých si lidé váží. Pokud i vy máte ve vašem okolí firmu, které byste chtěli vyjádřit veřejné uznání za její odpovědný přístup k podnikání, poctěte ji vaší nominací na ocenění Český Goodwill. Nominovat je možné do konce června na internetové adrese www.cesky-goodwill.cz.
Zdroj: Nymburský deník