Hlasování o OSOBNOST ČESKÉHO GOODWILLU startuje právě dnes

02/09/2013

Praha, 2. září 2013 – právě dnes vstupuje do své závěrečné fáze projekt ČESKÝ GOODWILL. Svým hlasem můžete podpořit toho podnikatele či firmu, jejichž příběh vás nejvíce osloví, a rozhodnout o tom, kdo se stane OSOBNOSTÍ ČESKÉHO GOODWILLU. Medailonky nominovaných, kteří mají odvahu stát se morálním vzorem pro ostatní, naleznete již dnes na webových stránkách projektu.

„Vážím si Vás a oceňuji Vaši práci.“ Tuto větu si v průběhu léta od organizátora projektu vyslechlo na čtyři desítky podnikatelů a firem. Spektrum nominovaných bylo pestré v mnoha ohledech. Z geografického pohledu byla zastoupena téměř celá Česká republika. Stejně tak z hlediska velikosti firmy se rozpětí pohybovalo od mikropodniků až po společnosti s několika sty zaměstnanci a mnohamiliardovým obratem. „Reakce nominovaných byly vzácně shodné – nejprve velké překvapení, pak pocit radosti z toho, že okolí vnímá jejich snahu o čestné jednání a poctivé podnikání,“ líčí své zkušenosti Markéta Nová, administrátorka projektu ČESKÝ GOODWILL.

S příběhy těch, kteří svou nominaci přijali a spolupracovali na přípravě svých medailonků, se můžete seznámit na www.cesky-goodwill.cz. Jistě mezi nimi naleznete toho, kdo je nositelem morálních hodnot, které jsou právě pro vás důležité. Dát mu svůj hlas a učinit z něj OSOBNOST ČESKÉHO GOODWILLU, která bude morálním vzorem pro ostatní, můžete od 2. do 29. září 2013. Hlasování probíhá on-line a každý hlasující má jeden hlas.

Cílem projektu ČESKÝ GOODWILL je především snaha vyzdvihnout tradiční hodnoty, ocenit poctivou práci a odpovědný přístup k okolí podniku, podpořit podnikatelského ducha a motivovat k pozitivnímu myšlení. Současně je jeho záměrem vybudovat aktivní platformu pro sdílení know-how a networking, která zprostředkuje výměnu zkušeností zdůrazňujících, že cesta odpovědného podnikání je tím správným směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé České republiky.

Organizátorem projektu ČESKÝ GOODWILL je česká poradenská skupina HPCG, záštitu nad projektem laskavě převzala Česko-německá obchodní a průmyslová komora. ČESKÝ GOODWILL mediálně podporují rádio Zet a regionální Deník. Tváří projektu se stal známý český zpěvák a herec Zdeněk Podhůrský, který se vedle mnoha dalších aktivit věnuje také pomoci hendikepovaným dětem v rámci projektu Číslo na Boha.

Projekt probíhá ve třech fázích. Do 30. června 2013 mohli lidé prostřednictvím on-line formuláře na webu www.cesky-goodwill.cz nominovat podnikatele a společnosti ze svého okolí, kterých si váží. V průběhu letních měsíců byli nominovaní osloveni s výzvou k akceptaci své nominace, zpracovány medailonky a finální seznam firem, které svou nominaci platně přijali. V závěrečné fázi, od 2. do 29. 9. 2013 probíhá hlasování veřejnosti v kategorii OSOBNOST a hodnocení odborné poroty v dalších kategoriích projektu: Tradice, Inovace, Partner, Mecenáš. Slavnostní vyhlášení výsledků ČESKÝ GOODWILL 2013 proběhne 10. 10. 2013 v reprezentativních prostorách prosklené kupole Česko-německé obchodní komory v Praze.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů