Krize jako výzva

30/03/2020

Ve středu 25. března se uskutečnila další klubová akce, tentokrát s názvem: Krize jako výzva, aneb jak na ní vydělat a ne jen přežít. V podmínkách nouzového stavu vyhlášeného vládou v důsledku pandemie Coronaviru byla probíraná témata více než aktuální.

S ohledem na nouzový stav se organizátor rozhodl změnit formu z fyzické na virtuální. „Přeci jen zdraví je to nejdůležitější, co máme, a proto jej musíme chránit. Navíc jako firma pomáháme ostatním podnikům s digitální transformací, a i v tomto ohledu jdeme sami příkladem,“ vysvětlil Petr Hlavatý, zakládající partner české poradenské skupiny HPCG, proč bylo pro pořadatele přirozenou reakcí přesunout akci do on-line prostředí.

Na téma Krize jako výzva vystoupili čtyři odborníci. Své zkušenosti sdílel Tomáš Pačinda, partner ve společnosti ENERN INVESTMENTS. Ta je přední českou investiční skupinou, která působí po celé Evropě a soustředí se na především na technologické a internetové projekty. Do jejího portoflia spadá například e-shop s potravinami Rohlik.cz, Twisto nebo Slevomat. Tomáš ukázal, jak se na trh dívají profesionálové a jakým způsobem nalézají investiční příležitosti.

Na co si dát pozor, když už takovou příležitost najdete, pak upozornil Petr Dohnal z největší středoevropské investiční skupiny PPF, který zároveň působí jako Investment Advisor v Hlavatý & Partners Consulting Group (HPCG).

HPCG poskytuje poradenské služby v řízení podniku a zakládající partner skupiny, Petr Hlavatý, proto ve svém příspěvku varoval před 3 největšími chybami, které může firma v krizi udělat. Hovořil z mnohaleté zkušenosti práce s klienty z různých segmentů trhu i různých velikostí, a svá slova podpořil výmluvnými statistikami.

Do diskuse o možnostech, jak na krizi vydělat, v neposlední řadě přispěl výkonný ředitel a člen představenstva TREBITSCH HOLDING SE, který představil unikátní investici krytou whisky.

Všechno zlé je k něčemu dobré. Toto rčení znovu potvrdila i tato akce. Svým obsahem, ale i formou. „Přestože osobní kontakt nelze nahradit, ve virtuálním prostředí jsme nebyli omezeni kapacitou prostor, a tak jsme mohli uspokojit všechny zájemce,“ zhodnotil Petr Hlavatý. A Vladimír Zikmunda, majitel firmy Knedlíky Láznička, nositel bronzového oscara Český Goodwill 2019 v kategorii Tradice, k tomu dodal: „Forma videokonference je pro mě nová a považuji ji (a to nejen ve stávající situaci) za velmi zajímavou.“

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů