Market Vision s.r.o.
Mgr. Martin Hrehovčík
Ročník 2020
Představení nominované firmy
Společnost Market Vision založil Martin Hrehovčík v roce 2002. Firma se věnuje mystery shoppingu, zlepšování zákaznické zkušenosti, auditům a monitoringu konkurence. Na svém kontě má tisíce projektů a ročně pracuje pro cca 150 klientů z telekomunikací, automobilového nebo finančního sektoru, případně maloobchodu.
Při realizaci projektů využívá síť 5000 externích spolupracovníků a desítku vlastních mobilních a webových IT aplikací. Firma svým klientům pomáhá lépe se orientovat na trhu, zlepšovat vztahy se zákazníky, a tím zvyšovat kulturu prodeje v České republice. Firma má samostatně fungující pobočku v Bratislavě a sesterskou firmu zaměřenou na vývoj IT aplikací.
Market Vision spolupracuje s Vysokou školou ekonomickou v Praze, kde vede skupiny českých a zahraničních studentů, dále s Gymnáziem Elišky Krásnohorské, jehož studentům nabízí inspiraci a možnost seznámit se chodem firmy i vyzkoušet si přípravu vlastního byznys plánu. Podporuje obecně prospěšnou společnost Centrum Paraple, které pomáhá lidem na vozíčku po poškození míchy. Firma také finančně i prostřednictvím řady dalších aktivit každoročně podporuje dvojčata své zaměstnankyně, která potřebují speciální péči, jež není hrazena z veřejného zdravotnictví.
Vždy mám velký respekt k lidem bez ohledu na jejich vzdělání nebo zkušenosti. Snažím se hledat v každém člověku pozitivní vlastnosti a uvědomuji si, že každý z mých kolegů je v něčem lepší, něž jsem já.
3 otázky pro nominovanou osobu
Co Vás na podnikání nejvíc těší?
Možnost realizace nových nápadů, svoboda v rozhodování, potkávání zajímavých lidí, ale i jistá míra rizika a nejistoty. Podnikání je hra, která dává člověku vědět, že žije.
Kdo je Vaším vzorem osobním, případně podnikatelským vzorem?
Mým osobním vzorem v podnikání byla vždy moje babička, která v době socialismu podnikala formou výrobního družstva a zaměstnávala desítky lidí. Vždy hleděla do budoucnosti a měla velice dobrý přehled o dění u nás a částečně i ve světě. V současnosti nemám konkrétní podnikatelské vzory, ale inspiraci občas hledám v odborných textech. Naposled mě zaujala kniha o manažerském přístupu šéfa Intelu Andyho Grova. I když se doba změnila, hodně myšlenek je nadčasových.
Jakou vlastnost považujete za svoji nejsilnější stránku?
Je to důvěra v lidi, která souvisí se zmiňovaným respektem. Jako příklad uvedu můj loňský sedmiměsíční pobyt v Austrálii s rodinou, kdy jsem předal pravomoci, kompetence a odpovědnost lidem ve firmě. Ani na vteřinu jsem nezapochyboval, že by to nefungovalo. Načerpal jsem novou energii a z tohoto pobytu těžím zejména v této nelehké době.
Odpovídal Martin Hrehovčík, jednatel společnosti
Důvod nominace
Krome faktu, ze vse vybudoval sam, ma vzdy ferovy pristup k zamestancum a klientum/partnerum, tak podporuje postizene deti sve zamestnankyne, ktera odesla na materskou a narodily se ji postizena dvojcatka. Firma pravidelne sponzoruje jejich narocnou lecbu. Vice na http://www.nadejeproholcicky.cz/
Nominační kategorie
Nominoval/a:
zaměstnanec