MEDIATEL, spol. s r.o. – PAN LUBOŠ ČIPERA
Ročník 2014
Představení nominované firmy
Společnost MEDIATEL, spol. s r.o. na českém trhu působí již více než 22 let. Byla založena v roce 1991 a od samotného počátku svobodného podnikání se snaží být pro své zákazníky tradičním a důvěryhodným partnerem. Cílem společnosti je přispívat nejen k úspěšnému rozvoji jejich byznysu, ale i celkově podpořit drobné a střední podnikání v České republice.
MEDIATEL, mající centrálu v Praze, je součástí skupiny FCR Media Group, evropské společnosti, která poskytuje služby v oblasti vyhledávání kontaktů v místním měřítku a nabízí nástroj sloužící k získávání kontaktů na potenciální klienty (tzv. leady). Příslušnost k silné mezinárodní skupině, působící v 12 evropských zemích, umožňuje přístup k nejmodernějším technologiím a informacím ze zahraničních trhů. Díky silnému lokálnímu zázemí a bohatým zkušenostem dnes MEDIATEL obsluhuje více než 50 tisíc firemních zákazníků v České republice a na Slovensku.
Kromě vykonávání každodenních obchodních činností se MEDIATEL snaží vyhovět potřebám svých zaměstnanců, veřejnosti a životního prostředí. Zaměření na společenskou odpovědnost firmy MEDIATEL lze popsat jako závazek k udržitelnému podnikání prostřednictvím spolupráce, kterou rozvíjí, vztahů s veřejností, které chová, a kroků ohleduplných k životnímu prostředí, které podniká. Ať už jde o výběr dodavatele, organizace, kterou bude sponzorovat, anebo program, který obohatí vlastní zaměstnance, zaměřuje se MEDIATEL na to, aby taková rozhodnutí byla prováděna odpovědným způsobem s cílem dosáhnout vždy vzájemně prospěšných výsledků. Společnost MEDIATEL je přesvědčena, že tato citlivost k sociálním otázkám při provádění činností v jejím odvětví přispívá k vývoji harmoničtějšího světa, který začíná právě zde, v České republice.
Firma sídlí v Praze 4, Hl. m. Praha
3 otázky pro nominovanou osobu
Odpovídá pan Luboš Čipera, jednatel společnosti MEDIATEL, spol. s r.o.
Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci do ČESKÉHO GOODWILLU dozvěděli?
„Byl jsem mile překvapen a samozřejmě rád, že se můžu jménem společnosti MEDIATEL Vašeho projektu zúčastnit.“
Proč jste se rozhodli Vaši nominaci do projektu ČESKÝ GOODWILL přijmout?
„Myslím, že je v současné době již standardem firem působících na českém trhu chovat se odpovědně nejen v rámci obchodních vztahů a podnikatelských činností, ale i vůči potřebám celé společnosti. Přesto má smysl podporovat a připomínat takovými projekty, jako je právě Český Goodwill, aby v tomto trendu jak jednotlivci, tak celé společnosti pokračovali.“
Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?
„Sponzorství a pomoc neziskových organizacím orientovaným především na děti. Dále také aktivity a projekty zaměřené na harmonické pracovní prostředí nejen v návaznosti na slaďování rodinného a pracovního života.“
Důvod nominace
Společnost MEDIATEL dlouhodobě podporuje různé neziskové organizace a sdružení a to nejen v rámci CSR aktivit firmy, sponzorství, partnerství apod., ale zároveň ve stejném duchu a filosofii přistupují k morální odpovědnosti samotní zaměstnanci.
Příkladem vypovídajícím a shrnujícím stejnou vlnu smýšlení byla např. spolupráce s Radiem Beat na projektu Beatová nadílka do klokaní kapsy, (Vánoce 2013). Všichni zaměstnanci anonymně hlasováním rozhodli, že se chtějí vzdát budgetu určeného na nákup vánočních dárků pro zaměstnance, firma navýšila o poměrnou část této částky a celkovou sumou pak podpořila projekt zaměřený na podporu Hostivického klokánku.
Nominační kategorie
Nominoval/a:
zaměstnanec