Bohemia Properties, a.s.
Gabriela Zmeková
Ročník 2025
Představení nominované firmy
Rodinná společnost vznikla v roce 1995 s cílem zaměstnávat odhodlané a kvalifikované pracovníky, jejichž snahou je splnit individuální potřeby hostů a zajistit nejen obchodní úspěch našich hotelů i v příštích letech. Snažíme se proto vytvořit našim zaměstnancům pracovní prostředí založené na čestnosti, spolehlivosti a respektu.

Společnost je dynamicky se rozvíjející a uznávanou skupinou na českém trhu, zaměstnávající více než 200 zaměstnanců z 25 různých zemí. Portfolio služeb je rozmanité a stále se rozvíjející. Bohemia Properties, obchodně známá pod brandem Jan Hotels vyznává interní hodnoty I CARE - Inovace, Spolupráce, Ambice, Respekt a Empatie.
I CARE.
3 otázky pro nominovanou osobu
Co Vás přivedlo do Vaší současné pozice?
Do mé současné pozice mě přivedla vize společnosti, která staví na dlouhodobých vztazích založených na důvěře, péči a stabilitě. Oslovila mě i snaha firmy neustále se posouvat vpřed – investovat do modernizace, nových technologií a zvyšování kvality služeb. Mám tak možnost být součástí prostředí, které propojuje lidské hodnoty s inovacemi a dlouhodobou vizí, což vnímám jako ideální základ pro smysluplné podnikání.
Co Vás na Vaší současné pozici nejvíc těší?
Na své pozici mě nejvíce těší výzvy, které přináší každodenní práce – ať už jde o naplňování ambiciózních finančních cílů nebo o strategická a marketingová rozhodnutí, která ovlivňují směřování celé společnosti. Velkou motivací je pro mě možnost aktivně se podílet na růstu firmy i rozšiřování portfolia služeb, a to v prostředí, které se neustále modernizuje a nebojí se investovat do nových technologií. Zároveň si velmi cením práce v multikulturním a inspirativním týmu, kde se prolínají různé pohledy, zkušenosti a know-how – to považuji za jednu z velkých konkurenčních výhod naší společnosti.
Jaké máte plány do budoucna?
Ambicí je i nadále rozvíjet se a růst, a to jak prostřednictvím akvizic nových hotelů, tak i rozšiřováním portfolia služeb. Každý nový hotel vnímáme jako příležitost vytvořit unikátní příběh, který propojí místní kontext s hodnotami značky Jan Hotels a přinese hostům autentický zážitek. Chceme také přinášet nové služby a zážitky našim klientům, reagovat na jejich potřeby a přání, a zároveň budovat dlouhodobé partnerské vztahy, které stojí na důvěře a kvalitě. Nedílnou součástí našich plánů je také motivovaný a rozvíjející se tým, který s námi bude sdílet hodnoty, ambice i nadšení – protože právě lidé jsou klíčem k udržitelnému růstu celé skupiny.
Odpovídala Gabriela Zmeková, Director of Business Development

Důvod nominace
Gábinu nominuji za remodeling a nový positioning hotelu BOOKQUET, který zásadně proměnil hlavní produktové atributy i zákaznickou zkušenost. Průzkumy ukazují segment zákazníků, kteří jsou ochotni si připlatit za prémiové služby, pokud jsou tyto kombinovány s autentickými zážitky. Společnost provozovala mimo jiné malý hotel v historické budově hotelu z 15. století, jen pár metrů od Karlova Mostu, zároveň se všemi specifiky hotelového byznysu na Praze 1. Tým Gábiny Zmekové se rozhodl využit příležitosti rekonstrukce budovy k citlivému posílení všech unikátních prvků budovy hotelu v historickém centru Prahy. Přitom chtěl umocnit a zároveň odlišit nový hotel od konkurentů. Vznikl nový butikový hotelu BOOKQUET, hotel s jedinečnou duší knih a vůní květin, ve kterém na vlastní kůži host pocítí literárního ducha romantické Prahy. Hosté hotelu jsou sice v rušné, turisticky exponované Praze1, ale ve zcela klidném prostředí mohou „plnými doušky nasávat uvolněnou atmosféru hotelu a vnímat, jak se čas zpomaluje". Sázka na klid, knihy, květiny a uvolněnou atmosféru je snadno srozumitelná zahraničním turistům a poměrně unikátní v rámci oboru v Praze. Lze ji proto rychle představit skrze širokou paletu komunikačních nástrojů a distribučních kanálů, kterými probíhá prodej ubytování a služeb. Nový název hotelu a logo: BOOKQUET The esprit of Prague. Originální spojení anglických slov BOOK a BOUQUET v sobě nese knihu a pugét květin. Ideální novotvar pro místo, kde se dobře snoubí literatura s romantikou. Projekt je velmi úspěšný. Aktuálně je hotel prakticky na plné ubytovací kapacitě v průběhu celého roku. Hotel v identické lokalitě po remodelingu vykazuje 137% úroveň návštěvnosti oproti 2019 (pre Covid) a 176% návštěvnosti roku 2023. Významně se navýšily výnosy i marže, protože „klidný hotel s knihami a květinami“ způsobil delší pobyt hostů a zároveň je méně nákladově náročný než ten předchozí.
Nominační kategorie
Nominoval/a:
obchodní partner