Český Goodwill 2024

Hledáme podnikatele a firmy, kterých si lidé váží!

NOMINUJTE TEĎ

Kamila Vodochodska Fashion Concept

Kamila Vodochodská

Ročník 2021

Představení nominované firmy

Kamila Vodochodská, slow fashion terapeutka, návrhářka osobních kolekcí a bojovnice za smysluplnější nákupy a zdravější planetu, dvojnásobná maminka a podporovatelka všech dobrých myšlenek a projektů. Milovnice všeho dobrého a voňavého, ticha a šelestu stromů, ale i hudby, hrdá nositelka vysoké elegance stejně jako mikiny a tenisek. Smích a zdravé vztahy ji léčí, stejně jako křehké kremrole a jarněpodzimní sluníčko.

Téměř 20 let působí v oblasti módního průmyslu. Vystudovala obor textilní technologie a návrhářství na TUL, žila a pracovala v USA a Francii.

Pořádá workshopy a transformační pobyty na téma Efektivní a smysluplný šatník, pěstuje módní inteligenci a vzdělává v oblasti finanční negramotnosti v souvislosti s módou. Externě pak pomáhá firmám nejen z módního průmyslu jako managerka udržitelnosti a stratég inovací produktů.

Její působení je velmi komplexní, tím je její přístup v tomto oboru jedinečný. Vším, co dělá, se snaží o změnu v myšlení a v přístupu k módě a skrze ni možná i ostatních oblastí života.

„Kvalita šatníku souvisí s přístupem k nám samotným, k našemu času, vynaložené energii a penězům. A je i ukázkou toho, jak si vážíme nejen okolního světa, ale hlavně sami sebe. Móda je víc, než trendy a pozlátko přehlídkových mol. Správný šatník nám šetří čas a posiluje sebevědomí, stejně jako špatný brzdí náš rozvoj a staví zbytečné překážky v osobním růstu.“

V roce 2016 vystoupila jako jedna ze speakerů na TedX Prague. Jako přednášející na mnoha významných konferencích či panelových diskuzích na téma módní průmysl jeho pozitiva a negativní dopady, spotřební uvažování a návyky, kvalita života a našich šatníků, styl a moderní oděvní etiketa vhodná pro 21.století.

Byla oceněna jako 5.žena regionu Praha, pro své dlouhodobé sladění nejenom výsledků pracovních, ale též aktivit, které vedou ke zlepšení veřejného života, tvoří hodnoty a přispívají nejenom k rozvoji svého regionu.

Aktuálně připravuje převedení životní i pracovní vize v rámci rozvoje a růstu lidské módní inteligence ve veřejnosti více dostupný a pochopitelný koncept, který by měl pomoci naučit vnímat především mladou generaci smysluplnému módnímu uvažovaní. Věnuje se pomoci na několika neziskových a charitativních projektech, které rezonují s jejími osobními hodnotami.

Neexistují překážky, ale jen výzvy. 

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo do Vaší současné pozice?

Tam kde jsem nyní a kdo jsem nyní, jsem se dostala díky neustálé chůzi, někdy běhu, někdy pádům na mé osobní módní cestě. Kam bude má cesta vést? Uvidíme. Když jsem začínala s vizitkou, na níž stálo módní stylistka, nebyla na mě kolonka na živnostenském úřadě, stejně podivně mnohým zněl módní koučink a mentoring či momentální módní terapie. Dál však chci hrdě nést skřítkovskou lucerničku módní osvěty a podpory.

V čem vidíte největší překážky podnikání?

Drhnoucí přechod ze školského systému do podnikatelského, kdy teorie je teorií a s praxí se často zcela míjí. Mentoringové programy, které jsou však v dnešní době nesrovnatelné s téměř nulovým počtem před 15 lety.

Zbývá Vám čas na koníčky?

Momentálně je naším největším rodinným koníčkem malý syn. Odpočívám v rodinném kruhu s dětmi a partnerem – při objevování krás naší země a všech aktivitách, při kterých se mohu spolu s nimi navracet do svých vlastních dětských let. Člověk tak v mnohém otvírá sám v sobě témata desítky let zavřená, čistí a narovnává tak i rodinnou minulost. 

Odpovídala Kamila Vodochodská, majitelka firmy

Důvod nominace

Kamila je neobyčejná bytost. Je jako voda, která po kapkách omílá skálu, až do ní vykape důlek. Taková je její trpělivost, síla. S takovou trpělivostí seznamuje širokou veřejnost s tématem Slow Fashion, ctí její zásady a ukazuje cestu, jak od toho špinavého průmyslu odhlédnout a cítit se při tom dobře. Jsme ho totiž všichni součástí. A dokonce Vám vysvětlí, že kvalitní kousky nejsou jen luxusem pro bohaté.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

zákazník, kamarádka

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů