Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR | záštita projektu

Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky a byla založena v r. 2001.

Zastupuje zájmy cca 260 tisíc podnikatelských subjektů napříč obory. Od r. 2009 realizuje sérii unikátních NEZÁVISLÝCH PRŮZKUMŮ o názorech podnikatelů na problémové oblasti podnikání, jejichž výsledky jsou stěžejním podkladem pro klíčová stanoviska Asociace.

Hlavními oblastmi zájmu jsou jak tradiční tak trendové obory. Aktuálními tématy jsou rodinné podnikání - viz projekt RODINNÁ FIRMA, začínající podnikatelé - viz projektu SVOU CESTOU-young business, projekt na podporu řemesel FANDÍME ŘEMESLU!, projekt na podporu žen v podnikání PODNIKAVÁ ŽENA a projekt pro přípravu na elektronickou evidenci tržeb pro gastro, maloobchod a drobné podnikání MALÝ OBCHOD.

Asociace spolupracuje s vládou, jednotlivými ministerstvy a v uplynulých letech iniciovala řadu zákonných opatření. Je připomínkovým místem k připravované legislativě, členem Podnikatelské rady a řady dalších poradních orgánů vlády a ministerstev vč. hodnotitelských komisí.

Pro své členy poskytuje především INFORMAČNÍ SERVIS, PORADENSTVÍ a ANALÝZY zaměřené cíleně na segment malých a středních podniků a živnostníků z celé řady oblastí, dále účast na odborných akcích, seminářích, konferencích, setkáních podnikatelů v ČR i v zahraničí a celkové prosazování zájmů tohoto segmentu vůči vládě, parlamentu a dalším institucím. Členové mohou dále využívat exkluzivních  nabídek a benefitů partnerů AMSP ČR, Asociace vyhlašuje také vlastní Grantový program pro členy AMSP ČR.

S cílem zviditelnění živnostníků i malých a středních firem poskytuje asociace záštitu, nominuje a je odborným hodnotitelem řady podnikatelských soutěží. Asociace je jedním ze zakladatelů Koalice pro transparentní podnikání.

 

Eva Svobodová, MBA, generální ředitelka AMSP ČR

Co pro Vás pojem ČESKÝ GOODWILL znamená?

"Možnost, jak zviditelnit menší firmy a podnikatele, které nejsou v hledáčku médií a neobjevují se na titulních stránkách křídových časopisů."

 

Proč jste se rozhodli stát se partnerem projektu ČESKÝ GOODWILL?

"Abychom mohli našim členům, pozorovatelům a partnerům tento projekt představit a nabídnout jim možnost účasti, poděkování za jejich aktivitu v této oblasti a hlavně medializaci jejich příběhů."

 

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

"Občas pomáhám i tam, kde se to ode mne neočekává."

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů