MADETA a.s. – Jan TEPLÝ

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Madeta vznikla již kolem roku 1902 v Táboře, navazuje ale na tradici mlékařství v Jihočeském kraji, která sahá až do roku 1838. Úspěšně prošla nespočtem dějinných i majetkových peripetií, které 20. století střední Evropě nadělilo. Měnila se podle toho, jak se měnil svět kolem ní. Naštěstí převažovaly spíše změny k lepšímu. Dnes je z ní silná a stabilní společnost, proslulá nejmodernějšími technologiemi a kvalitou výrobků.

Madeta je 5 v 1. Pět samostatných závodů, které jsou si však velmi blízké. A to nejen značkou, firemní kulturou, kvalitou výrobků a faktem, že se rozvíjejí z ryze českého kapitálu. Jsou si blízké doslova. Sídlí nedaleko od sebe, v malebné krajině jižních Čech. Jsou to Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Pelhřimov, Planá nad Lužnicí a Řípec. Za rok „vteče“ do provozů téměř 0,4 miliardy litrů mléka. Brány závodů opouští více než 250 druhů výrobků, jež tvoří celkový roční objem 396 900 000 ks.

Společnost je největším zpracovatelem mléka v České republice. Každý závod má své „speciality“ – produkty, které se mohou vyrábět právě a jen tam, a ne jinde. Protože je právě tam – a ne jinde – umějí nejlépe. Důkazem je chuť a zájem spotřebitelů.

Firma sídlí v Jihočeském kraji

Nejdůležitější je nezpronevěřit se vlastní morálce.

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Jan TEPLÝ, ředitel obchodu, marketingu a nákupu firmy MADETA

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Velké překvapení, milé velké překvapení.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Myslím, že to není nominace mně jako osoby, ale Madety jako společnosti, a ta si to podle mého ocenění zaslouží.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Tohle by měli posoudit spíš lidé v mém okolí.

Důvod nominace

Důvodem nominace je chytrá inovace v marketingu - Madeta Detektiv

I když tradiční český podnik Madeta oslavil letos již 110 let soustavně se věnuje inovacím nejen v ve výrobě, produktech ale i v marketingu. Letos úspěšně na trh uvedl mobilní aplikaci Madeta Detektiv.

Ta využívá nadšení svých zákazníků ke zvyšování kvality prodeje. Zákazníci totiž v aplikaci najdou celý aktuální katalog výrobků Madeta včetně všech nutričních hodnot a míst, kde jsou k dostání. Navíc pokud přijde zákazník do svého obchodu, kde jakýkoli výrobek Madeta chybí nebo je prezentován vadně (prošlý výrobek, poškozený atp.) jednoduše stiskem tlačítka situaci vyfotí, vybere typ nedostatku a podle geolokace se automaticky zašle zpráva nejen do Madety ale i na vedení příslušného řetězce nebo majitele obchodu. Obejde se tak běžný komunikační tok na úrovni zaměstnanců prodejny, zákaznická linka či nákupčích, kde stížnosti vyřizují často neefektivně, obecně a nedostatečně. Touto formou se skutečně něco děje a dochází zpravidla velmi rychle k systémové nápravě situace. Řetězce v ČR často z principu zalistují více jak 100% své kapacity a některé zboží tak na regále sice má být, ale není. Pro Madetu aktuálně tento problém řeší už několik stovek zákazníků po celé ČR, kteří upozorní na nedostatky, zdarma, díky jednoduché aplikaci a věrnosti své značce.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů