Královské Cookie – Petr Migač

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Cookies, stejně jako ostatní tvrdé sušenky, jsou přímými potomky prvně připravovaného jídla člověkem, z obilné pasty, na horkém kameni, v době neolitu, zemědělci asi před 10 tisíci lety. Od té doby se cookies objevovaly v té či oné podobě po celém čirém světě. Jsme proto rádi, že se v tuto dobu a v této podobě, Královské Cookie objevilo právě u nás.

A jak to všechno začalo?

Nápad na vytvoření Královského Cookie se zrodil v den královské příležitosti. Steavova matka dostala tu čest, obdržet ocenění přímo od královny Alžběty, na začátku dubna, roku 2012. Celá rodina tehdy odcestovala do historického města Yorku, na oficiální slavnostní obřad. Tento den  se ovšem shodoval s dnem Steavových narozenin. Jeho matka, která by za normálních okolností dort upekla, se rozhodla koupit obří cookie, a v místní cukrárně požádala o to, aby zpráva, která se běžně přeje – „Všechno nejlepší k narozeninám“, byla na něm napsána.

Po jejich návratu do Londýna, vzal Steave tento obří cookie zpět domů a ukázal ho Petrovi. To byla jiskra! Jiskra, která zapálila Petrovu tvůrčí energii  a dala mu myšlenku vzít tento originální nápad do Prahy. V příštích dvou letech tedy tvořil plán, který postupně nabral svůj konkrétní tvar. Brzy na to se Petr a Steave přestěhovali z Londýna do Prahy a příjemné prostory, na královských Vinohradech, v blízkosti Václavského náměstí, byly nalezeny. Obchod byl tehdy prázdnou skořápkou a po důkladné rekonstrukci, v měsíci březnu roku 2015, Královské Cookie konečně otevřelo své brány veřejnosti.

„Jsme domácí nezávislá pekárna. Jsme ale také inovativní zakázková cukrárna. Jsme zkrátka interaktivní cookieshop, zrozený česko-britským partnerstvím. Jsme  odborníci na pravé nefalšované cookie. Vždyť u nás v krámku se věnujeme jenom, a jenom jemu,“ dodává Petr.

Receptura americká, idea britská, ale design český. Firma sídlí v kraji Hlavní město Praha 

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Petr Migač, majitel firmy Královské Cookie

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a, a proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Nominace nás překvapila v době, kdy jsme se po roce snažení rozhodovali, zda má smysl v našem podnikání dále pokračovat. Stále jsme nevydělali ani korunu, ale fakt, že se nám v krámku každou chvíli dojímala nadšením některá s příchozích dam, nás stále přesvědčoval, že ano. Český Goodwill se tak stal logicky dalším důvodem, ale i dalším způsobem, jak o sobě dát vědět celému světu.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Pokud se shodneme na tom, že dobrá vůle je vlastně pozitivní chtění, příznivý záměr, přátelský úmysl, souhlasná ochota či úspěšná snaha dosáhnout dobré vůle, v tomto případě dobré pověsti, dobrého jména, hodnoty, důvěry i shovívavost, u nás v krámku se projevujeme, a to královsky, dennodenně.

Důvod nominace

Začal podnikat s produktem, který je v Česku nový, zajímavý. Interaktivní cukrárna je skvělý nápad, zaměřený hlavně na zákazníka a jeho přání. Může si nechat vyrobit produkt na přání. Dostat jako dárek Královské cookie je opravdu neotřelé a milé překvapení.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

rodinný příslušník

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů