Expainvest Alfa s.r.o. – PAN JAN ZÁHORA

Ročník 2015

Představení nominované firmy

Společnost Expainvest Alfa s.r.o. vytvořila internetovou komunitu I love Jižní Morava, která k dnešnímu dni čítá 65000 členů a na její popud vytvořila projekt Nejlepší z Moravy. Jde o komunitu přátel, pro kterou je společná láska k jižní Moravě a k Moravě vůbec. Členové komunity se dotazují na vhodná doporučení, kde se dobře najíst, ubytovat, kam na výlet, co podniknout v případě deště, kde koupit výrobky z Moravy, apod.

Na základě těchto požadavků vytvořila společnost Expainvest Alfa Kartu výhod Klíč k Moravě – Best of Moravia a k ní náležící internetový katalog těchto zařízení. Jejich prostřednictvím mohou členské firmy, které se do projektu zapojí, nabízet majitelům karet (karta je vydávána zdarma) různé výhody. Ověřená zařízení jsou zároveň prezentována na webových stránkách projektu a doporučována v rámci komunity. Cílem projektu je propagovat Moravu jako takovou se všemi krásami, unikátnostmi, památkami, kulturním i sportovním vyžitím, službami…. prostě vším, co člověk při pobytu na Moravě hledá.

Konkrétní akcí bylo Setkání přátel jižní Moravy – I love Jižní Morava 2015, které se uskutečnilo 1. srpna 2015 ve vinařské obci Starovice, okr. Břeclav. Jejím cílem bylo setkání přátel z celé republiky v duchu hesla: „Tradicemi, kroji a vínem napříč Moravou“.

„Nejlepší z Moravy jsou u nás!"

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Jan Záhora, jednatel firmy Expainvest Alfa

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci do ČESKÉHO GOODWILLU dozvěděli?

Překvapení.

Proč jste se rozhodli Vaši nominaci do projektu ČESKÝ GOODWILL přijmout?

Naše firma ve svém projektu, ale i v konkrétní činnosti prosazuje návrat tradičních výrobků a služeb a místních kulturních a společenských zvyklostí a tradic.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Ve své činnosti, dnes a denně na svých facebookových a webových stránkách propagujeme práci lidí, kulturní a společenské akce a to vždy bez nároku na odměnu.

Důvod nominace

Mají velmi zajímavý a propracovaný systém, jak motivovat firmy, aby nabízeli lepší služby svým zákazníkům - jedná se o Kartu výhod, kdy díky ni doporučují k návštěvě ověřená místa. Součástí karty je i telefonní číslo, kde je možné zavolat a vyjádřit spokojenost či nespokojenost, čímž také lidé pomáhají eliminovat nespolehlivé obchodníky a zařízení.

Nominační kategorie

Tradice

Nominoval/a:

podporovatel

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů