CityZen s.r.o.
Pavel Hrstka
Ročník 2023
Představení nominované firmy
CityZen vznikl u piva, kdy jsme dali hlavy dohromady a vymysleli unikátní technologii, která dává zajímavé vlastnosti oblečení. Z vnější strany zajistíme nešpinivost, takže jste v klidu na obědě, v kavárně či večer na pivu. Není vidět pot, takže žádné koláče potu v podpaží! A to vše vyrábíme z bavlny a kompletně v České republice. Pouze dovážíme bavlnu, která zde neroste.
Chceme vrátit slávu českému textilnímu průmyslu, a neboť nevidíme důvod, proč vozit oblečení přes půl světa. Tržby primárně realizujeme v České republice, pak na Slovensku a postupně se rozhlížíme po Evropě. Konkrétně máme zastoupení v Německu a Rakousku. 70 % tržeb jsou trička jak pro ženy, tak pro muže, pak následují polokošile a ostatní sortiment.
Aktuálně má CityZen 48 zaměstnanců, kteří tvoří skvělý tým.
Na začátku roku jsme založili Nadační fond CityZen, prostřednictvím kterého pomáháme v regionu, kde je potřeba.
Dělej věci na 120 %, jinak se na to vykašli.
3 otázky pro nominovanou osobu
Co Vás na podnikání nejvíc těší?
Když vidím, že všechno ve firmě frčí na plné obrátky a je slyšet smích ve všech odděleních.
A zpětná vazba zákazníků, že jsou z našich produktů nadšení.
Kdo je Vaším vzorem osobním, případně podnikatelským vzorem?
Mamka. Byla skvělou manažerkou a je mi inspirací.
Kterou z Vašich vlastností podle Vašeho názoru nese Vaše okolí s nejmenší libostí?
Mám rád otevřenost a někdy jsem moc přímočarý. A jsem přísný. Slibuji kolegům, že je to bude bolet, ale bude to stát za to. ;-)
Odpovídal Pavel Hrstka, CEO
Důvod nominace
Tři kamarádi, obyčejní chlapi z Chrudimi, tátové od rodin. Vyvinuli unikátní triko, na kterém není vidět pot, odolá špíně a snižuje zápach. Věřili mu a šli s kůží na trh zaplavený kontejnery laciného textilu z Asie. A uspěli. Do dnešního dne takových triček vyrobili a prodali desítky tisíc. Jejich úspěch umožnil pustit se do dalších textilních inovací. I když věci někdy nešly podle jejich představ, hnalo je vpřed vědomí, že to, co dělají, reálně zlepšuje lidem život. Nadšené reakce zákazníků. A třeba i to, když se stali Startupem roku. Jejich příběh může být inspirací pro všechny, kdo nosí v hlavě myšlenku. Myšlenka neobyčejného trika totiž zrála v hlavě René Němečka přes 20 let.
Nominační kategorie
Nominoval/a:
Spokojený zákazník