Fair-play a slovo, které platí, to je, oč tu běží

21/07/2016

O tom, že firma je pouze taková, jací jsou lidé, kteří v ní pracují, a že (nejen) v tomto případě 'ryba smrdí od hlavy', snad není pochyb. Projevuje se to také v nominacích na ocenění Český Goodwill, kdy nominující oceňují především dobré vztahy v podnikání. Jinými slovy, férový přístup a čestné slovo, které podnikatelé dodrží, jsou důvody, proč si lidé nominovaných firem váží.

Mezi nominujícími mají přibližně pětinové zastoupení zaměstnanci (23 %), čtvrtina nominací přišla od kamarádů, přátel a rodinných příslušníků nominovaných podnikatelů (27 %). Největší podíl nominací zaslali obchodní partneři (43 %, do údaje jsou přitom zahrnuti odběratelé – zákazníci, klienti – i dodavatelé). Více než 3/4 nominujících souhlasily s tím, aby se nominovaný dozvěděl, kdo konkrétně jej nominoval. Svědčí to o rostoucí důvěryhodnosti projektu Český Goodwill.

Kdo nominoval na ocenění Český Goodwill 2016?

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů