8. ročník ocenění pro firmy, kterých si lidé váží

Zvolte OSOBNOST Český Goodwill 2020!

Hlasujte

ROSSMANN, spol. s r.o.

Ing. Marcela Syrovátková

Ročník 2020

Hlasujte

Představení nominované firmy

Síť drogerií ROSSMANN byla založena v Německu v roce 1972 panem Dirkem Roβmannem. Aktuálně má zastoupení v 8 evropských zemích v celkovém počtu více než 4 000 prodejen s ročním obratem 10 miliard euro. Český ROSSMANN je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. 

V České republice má ROSSMANN 141 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. Moderní prodejny nabízí zákazníkům vedle širokého sortimentu brandových produktů také výrobky vlastních značek i špičkový zákaznický servis.

Firma přitom ctí svou společenskou odpovědnost. Dbá na zdraví svých zaměstnanců, pomáhá těm, kteří to potřebují, a chrání životní prostředí. V roce 2019 například zavedla pečeť „BEZ mikroplastů“ pro výrobky, jejichž receptury neobsahují žádné mikroplasty. Od stejného roku na svých pobočkách postupně zavádí plnící stanice na značkovou Drogerii bez obalu.

Rok 2020 je ve znamení spuštění nového charitativního projektu ROSSMANN -  KDE SRDCE POMÁHÁ. V jarní vlně mezi vybrané příběhy společnost rozdělila 1 milion korun a na podzim chystá pokračování projektu, ve kterém spolu se svými zákazníky pomůže opět těm, kteří v životě nemají tolik štěstí.

Od r. 2009 v rámci charity společnost přerozdělila více než 58 miliónů Kč na podporu vybraných projektů na pomoc dětem.

Co tě nezabije, to tě posílí.

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo do Vaší současné pozice?

Mám ráda společnosti, které se zabývají jídlem nebo krásou. Retailový řetězec s potravinami jsem si vyzkoušela, takže už mi zbývala jen krása. U značky ROSSMANN jsem měla pocit, že tato značka se dá výrazně posunout a chtěla jsem to zkusit. Zpětně mohu říci, že to bylo skvělé rozhodnutí začít pracovat právě pro ROSSMANN. Obrovskou výhodu vnímám v tom, že se celá marketingová strategie připravuje lokálně a tím pádem odpadá takový klasický korporátní svět. U mezinárodních firem je toto opravdu výjimečné a jsem ráda, že toho mohu být součástí.

Zbývá Vám čas na koníčky? Pokud ano, jaké provozujete?  

Upřednostňuji četbu knih, pomáhá mi to se zklidnit. S rodinou moc rádi a pravidelně cestujeme. Jinak jsem součástí rodiny, která vlastní obrovské ekologické sady, takže máme o zábavu postaráno.  

Kterou z Vašich vlastností podle Vás nese Vaše okolí s nejmenší libostí?

Líbí se mi, když lidé v práci dělají něco navíc, nad rámec svých pracovních povinností, někdy je to pro někoho těžké to chápat a akceptovat to.

Odpovídala Marcela Syrovátková, Head of Marketing společnosti ROSSMANN

Důvod nominace

Prvním důvodem pro moji nominaci je digitální věrnostní program ROSSMANN CLUB, který funguje kompletně v mobilní aplikaci a tedy bez úplně nutnosti výroby a distribuce spousty plastových kartiček a s tím spojeného množství papírování. Zároveň aplikace umožňuje přesun použití nasbíraných bodů na dobrou věc - člen klubu může svoje body "investovat" do charitativních projektů dle svého uvážení, což je podle mne skvělá myšlenka! Dále se mi líbí projekt DROGERIE BEZ OBALU, který umožňuje a motivuje lidi k ekologicky šetrnému nakupování různých produktů do opakovaně používaných obalů. Oceňuji, že nejen malé obchůdky umožňují nakupovat bezobalově, ale že i firma takové velikosti jako ROSSMANN se rozhýbala k této bohulibé a přírodu šetřící aktivitě.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů