8. ročník ocenění pro firmy, kterých si lidé váží

Zvolte OSOBNOST Český Goodwill 2020!

Hlasujte

POAK CZ, s.r.o.

Karolína Pechová

Ročník 2020

Hlasujte

Představení nominované firmy

Společnost POAK v roce 2008 oprášila téměř sto let starou tradici a začala vyrábět Českou síťovku. Síťová taška je český vynález, je praktická a multifunkční nákupní taška. Pod značkou Česká síťovka dnes firma vyrábí tašky, které jsou barevné, zdobené a trendy.

České síťovky se vyrábějí v chráněných dílnách po celé ČR, šíjí se ručně podle vlastních registrovaných vzorů a velká část se také ručně barví. Kromě klasických bavlněných síťovek sortiment firmy tvoří síťovky z bambusového vlákna, hustooké bavlněné síťovky nebo třeba síťovky s vnitřní kapsou, které jsou plnohodnotnou náhradou dámské kabelky.

Neexistují na světě složité věci, pouze naše obavy dělají věci složitými.

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás na podnikání nejvíc těší?

Svoboda a realizace svých snů.

Jakou vlastnost považujete za svoji nejsilnější stránku?

Mám pocit, že vše stihnu;-) a kreativní myšlení.

Kterou z Vašich vlastností naopak dle Vašeho názoru nese Vaše okolí s nejmenší libostí?

Rychle přemýšlím a občas nezdůrazním nějaké zadáni, protože je pro mne automatické, ale ne pro okolí.

Odpovídala Karolína Pechová, spolumajitelka firmy

Důvod nominace

EKOLOGIE - výroba jedné síťové tašky trvá od 30 minut až po hodinu a půl. Navíc díky pevnosti ji lze používat opakovaně až několik let a následně díky používání převážně přírodních materiálů je rozložitelná nebo ji lze recyklovat. Každá síťovka je ručně šitá podle vlastních registrovaných vzorů, podstatná část tašek se barví ručně v chráněných dílnách. OBNOVENÍ TRADICE - První síťovka spatřila světlo světa už v roce 1926, kdy ji začal vyrábět český podnikatel Vavřín Krčil. Výroba jeho síťovek byla ruční práce. Takřka po sto letech český patent znovuožívá. Současná podoba síťovky se od té sto let staré zásadně neliší, i tak ale výrobci přicházejí s řadou novinek. Je samozřejmě třeba přizpůsobit síťovku současným požadavkům zákazníků - design jednotlivých modelů je koncipován tak, aby byla síťovka víc módní doplněk než nákupní taška. SVĚTOVÝ ÚSPĚCH - V současné době představují objednávky z ciziny zhruba deset procent z celkového objemu. Nyní má firma stabilní odběratele v Holandsku, Polsku, Itálii, Kanárských ostrovech, v Austrálii, Irsku a Anglii. Mezi dlouhotrvající zahraniční zakázky patří ty z Kanárských ostrovů, kde jsou síťovky součástí dobročinné akce, která se zabývá čištěním pláží.

Nominační kategorie

Tradice

Nominoval/a:

jiný

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů