Český Goodwill 2024

Hledáme podnikatele a firmy, kterých si lidé váží!

NOMINUJTE TEĎ

AUDIO PARTNER s.r.o. – Filip ČERNÝ

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Stránku Kytary.cz, která se zabývá online prodejem hudebních nástrojů, založil v roce 2000 baskytarista Jan Pils. Zpočátku zasílal nástroje ze svého domova, brzy našel společníka Vladimíra Myslíka a firma začala růst. Dnes mají Kytary.cz tři kamenné prodejny, rozsáhlé logistické centrum, odbavují objednávky od stovek zákazníků denně a jsou jednička na českém trhu a mají i zásadní postavení na Slovensku.

Společnost AUDIO PARTNER s.r.o., která provozuje e-shop Kytary.cz, je ryze česká společnost, která využívá 100% domácího kapitálu na území ČR. Společnost je (kromě online, retail a B2B prodeje) i zřizovatelem hudební školy, provozuje fórum a bazar pro hudebníky zdarma. Firma je zřizovatelem vydavatelství Frontman, které vydává publikace a provozuje online hudební magazín.

Kytary.cz podporují řadu charitativních projektů, které by se bez pomoci protloukaly světem obtížněji. Mimo jiné podporují hudební skupinu The Tap Tap nebo mezinárodní projekt Chance 4 Children, který pomáhá dětem v dětských domovech.

Pomáháme lidem bavit se hudbou, a tak prožívat v životě radost. Firma sídlí v kraji Hlavní město Praha

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Filip ČERNÝ, vedoucí marketingu firmy AUDIO PARTNER

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Mám radost! Pro firmu i pro mě je to veliká čest, krásný pocit, když někdo ocení vaši práci a řekne vám, že to děláte dobře. Dlouho nám to říkají naši zákazníci a to je pro nás jedno ze zásadních měřítek úspěchu. Jim děkujeme za to, že jsme 3x za sebou vyhráli Shop Roku a jsme velmi rádi za nominaci na Český Goodwill.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Baví mě ten koncept. Líbí se mi, že Goodwill je cena, které hodnotí „měkké“ věci a zajímá se o přesahy tradičních obchodních cílů. Hmotný majetek společnosti a její finanční zisky vyjadřují jen část skutečné hodnoty. Síla značky, kulturní přesah, podpora komunity, podpora výchovy a hudebních tradic – to jsou hodnoty, které mě a firmu moc baví. 

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

My, jako Kytary.cz, to máme snadné. Hudba je radost a my pomáháme dělat radost zákazníkům. Máme hudební školu HAK, pořádáme často workshopy a koncerty pro veřejnost, vyrábíme edukativní videa na YT, podporujeme vzdělávací a kulturní projekty. Snažíme se část marketingového rozpočtu vrátit zpět zákazníkům ve formě, o které jsme přesvědčeni, že je správná rozvíjí společnost.
 

Důvod nominace

Specializovaný e-shop založený \\\"na zelené louce\\\" - který díky nadšení, novátorství, hravému marketingu a skvělým reklamám na Radio Beat brzy dosáhl celonárodního věhlasu mezi muzikanty.
Velmi se mi íbí přístup k zákazníkům - je individuální, ať si kupujete paličky na bicí nebo kytaru Jimmiho Hendrixe ;-) Taky se mi líbí \\\"commitment\\\" majitelů - přestože měli několik nabídek k prodeji firmy od velkých hráčů na trhu - neprodali, a dále firmu rozvíjejí tak, aby měli zákazníci radost (občas si stává, že když firmu koupí velký světový hráč, tak se zhusta unifikuje a radost, hravost a individualita se poněkud vytratí).

Nominační kategorie

Tradice

Nominoval/a:

zákazník (spokojený)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů