Hlasování o 12. Osobnost Český Goodwill bylo uzavřeno. Oceněné představíme 24. 10. 2024.

finalisti

ČambiTour - Lucie Šolc Čambálová

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Lucie Šolc Čambálová si vždy přála mít vlastní cestovní agenturu, cestování je její vášní. Tento celoživotní sen si začala plnit již během studií na fakultě Mezinárodních vztahů, obor Cestovní ruch na VŠE v Praze, když v roce 2011 založila ČambiTour.

Její podnikatelský záměr je založen na osobním přístupu, vždy si na klienty udělá dostatek času a radí jim na základě svých bohatých zkušeností z cest. Jejím cílem je nalézt pro klienta tu nejvhodnější dovolenou dle jeho požadavků.

Zapálení pro daný obor, velká dávka nadšení, upřímnost a zapojení srdce. Dále pak spousta trpělivosti, píle a neustálá touha se zdokonalovat. Také je zapotřebí vysoká odolnost vůči stresu a nejistotám. Takový je recept na úspěch Lucie Šolc Čambálové.

Firma sídlí ve Středočeském kraji

Žiju proto, abych cestovala, a cestuju proto, abych žila.

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Lucie Šolc Čambálová, jednatelka firmy ČambiTour 

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Úžasné! Měla jsem obrovskou radost. Byla jsem dojatá, volala jsem to hned své zaměstnankyni roku – mamince :-), babičce, manželovi… a posléze jsme byli dojatí úplně všichni. Moc si nominace vážím. Opravdu.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Nešlo odmítnout. To bych přeci panu Kotlerovi (pozn. pán, který mě nominoval) nemohla udělat! A navíc já ráda výzvy. A tou pro mě nominace na Český Goodwill rozhodně je!

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Řeším záležitosti, které bych nemusela, v denní resp. noční hodiny, ve které bych neměla.  Znovu, znovu a znovu. Jsem nepoučitelná! No vy byste nepomohli klientovi, který zapomněl na dovolené svou nejoblíbenější náušnici s její dopravou do Čech nebo byste snad nechali okradeného klienta uprostřed Barcelony bez pomoci? To já prostě nedokážu. No a taky nikdy při prezentaci nabídek nelžu. Prostě zájezdy a destinace prezentuji takové, jaké jsou – i když to někdy znamená ušlý zisk. Ale víte co, já raději budu klidně spát a mít nižší příjmy, než lidem lhát. Pevně totiž věřím přísloví "s poctivostí nejdál dojdeš". I v 21. století :-)

Důvod nominace

Obětavý, empatický, trpělivý, slušný a upřímný kontakt se zákazníkem, který se cítí bezpečně a ve správných rukou, zároveň nikterak netrpí zastaralými mechanismy - moderní komplexní přístup (IT - trendy - komunikace). Právě v těchto kritériích výjimečně na našem trhu.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

klient

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů