Český Goodwill 2021

Znáte firmu nebo podnikatele, kterých si vážíte?

Nominujte teď

ADLER Czech, a.s.

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Společnost ADLER patří mezi přední výrobce a dodavatele značkového reklamního textilu a disponuje moderními skladovacími prostory o velikosti 11 500 m2. Kromě silného skladového zázemí jsou základem podnikání i snaha o nejlepší služby a velmi přísná kontrola kvality zboží. Všechny produkty nesou pečeť kvality Oeko-Tex Standard 100. Vedle standardní nabídky nabízí společnost ADLER i možnost zakázkové výroby, která poskytuje individuální řešení na míru.

Nedílnou součástí firemních hodnot společnosti ADLER je orientace směrem k dlouhodobým a všeobecně prospěšným cílům. Jde zejména o šetrný přístup k životnímu prostředí, korektní jednání s obchodními partnery, podnikání bez korupce, otevřený přístup k zaměstnancům i komunikace směrem k veřejnosti.

O svůj úspěch se firma ADLER dělí s ostatními. Podílí se na řadě charitativních projektů, podporuje například organizace Adra, Klapeto,  Amnesty International a mnoho dalších projektů, které pomahájí tam, kde se lidé dostali do tíživé životní situace ne vlastní vinou. V roce 2014 společnost ve spolupráci s módní návrhářkou Liběnou Rochovou spustila svůj vlastní charitativní projekt Každé tričko pomáhá. Celý výtěžek z prodeje charitativních triček byl věnován na podporu onkologického centra Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem, kde společnost sídlí.

Od roku 2000, kdy začala firma ADLER působit na českém trhu, rozšířila postupně své působení do dalších 15 zemí Evropské unie.

Firma sídlí v Ústeckém kraji

3 otázky pro nominovanou osobu

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Nominace nás potěšila, jsme rádi, že si i odborná veřejnost všimla našich aktivit oblasti udržitelného podnikání.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Je to pro firmu ADLER Czech, a.s. čest být mezi nominovanými. Rozhodli jsme se nominaci přijmout proto, že budeme rádi, pokud náš přístup bude i třeba vzorem pro další firmy, které se rozhodnout jít stejnou cestou. Domnívám se, že takových firem je více než by se z našich medií mohlo zdát. My sami jsme tyto naše aktivity začali komunikovat až v posledních měsících, přestože jsme je realizovali i v minulosti. Dříve jsme vycházeli z toho, že je to samozřejmost, o které se nesluší vykřikovat do okolí. Dnes naopak vnímáme, že těch pozitivních informací, které se k nám dostávají je poskrovnu, a proto rádi přispějeme svojí troškou.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Z pohledu firmy je to podpora malých charitativních projektů našimi výrobky, kdy děláme radost tam, kde se lidé dostali do tíživé životní situace ne vlastní vinou.

Důvod nominace

Příkladný způsob spolupráce s dodavateli i zákazníky. Extrémně silná pro zákaznická orientace, kvalita produkce i poprodukčních služeb. Přestože zákazníky tvoří reklamní agentury, je pro ADLER důležitá i spokojenost konečných spotřebitelů, pro které je produkce určena.

ADLER Czech, a.s. se závazně hlásí k odpovědné roli vůči svým akcionářům, zaměstnancům, životnímu prostředí a veřejnosti.

ADLER Czech, a.s se připojila k iniciativě „Podnikáme bez korupce“ a aktivně se zapojila do projektu „Zelená firma“ zaměřeného na sběr baterií a drobného elektroodpadu.

V rámci ekonomického podnikání sází společnost na důsledné dodržování kvality. Řízení celého procesu začíná už při výběru dodavatele. Odsouhlasení nového výrobce a jeho následného zařazení mezi stávající portfolio dodavatelů společnosti ADLER patří mezi klíčové interní procesy, které jsou velmi přísné a striktně dodržované. Výrobce je povinen předložit příslušné certifikáty potřebné pro výrobu a export (Eko-Tex, Fair Trade, WRAP, BSCI-Business Social Compliance Initiative včetně exportní licence příslušného ministerstva průmyslu a obchodu).

BSCI je iniciativa Asociace zahraničního obchodu – FTA, jejímž cílem je zajistit, aby na trh byly dodávány jen výrobky, při jejichž výrobě a distribuci jsou respektovány základní pracovně právní a etické zásady“.

Nominační kategorie

Partner

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů