Český Goodwill 2021

Znáte firmu nebo podnikatele, kterých si vážíte?

Nominujte teď

PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna a.s. – Marek ORAWSKI

Ročník 2016

Představení nominované firmy

Vybudovat úplně novou pojišťovnu, která se vrací zpět ke kořenům, stojí na osobních vazbách a na prvním místě je pro ni služba pro její členy, se Marek Orawski rozhodl někdy kolem roku 2012. Procházel tehdy ze zvědavosti finanční výsledky českých pojišťoven a přišel na to, že velká část peněz, které vyberou, vůbec nejde na krytí škod. Místo toho je většinou spolyká nákladný provoz.

Spolu se svými třemi bývalými kolegy se proto pustil do nelehkého úkolu – spuštění první pojišťovny fungující na principu peer-to-peer v Česku (a pravděpodobně i na světě). Jejich snahou bylo vytvořit vstřícnou pojišťovnu s jednoduchými a srozumitelnými produkty. Pojišťovnu, která sníží své náklady na minimum a vyhne se oblíbeným obchodním kličkám a manipulacím. A která nechá své členy, aby do ní mohli přizvat své známé a přátele.

Nápad se stal skutečností v únoru 2016, kdy PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna oficiálně odstartovala svůj provoz. Od té doby se snaží ukázat, že pojištění nejsou jen formuláře a trvalé příkazy na účtu, ale že úzce souvisí s životní filozofií a našimi vztahy k sobě a druhým.

Kdo jde s davem, vidí jenom zadky. Firma sídlí v kraji Hlavní město Praha

3 otázky pro nominovanou osobu

Odpovídá Marek ORAWSKI, předseda představenstva

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl/a?

Nominaci beru jako signál, že si naší snahy vytvořit vstřícnou, klubovou pojišťovnu lidé všímají a že ji vnímají pozitivně. A to potěší.

Proč jste se rozhodl/a Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Myšlenka Českého Goodwillu se mi líbí. A je to příležitost, jak poznat další zajímavé lidi a projekty.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Naslouchám komukoli, kdo o to požádá. A když je třeba, podám pomocnou ruku.

Důvod nominace

Marek s přáteli rozjel pojišťovnu, která je inovativní a zároveň tradiční. Vrací se ke kořenům pojišťovnictví, kdy lidé, kteří se navzájem znali se rozhodli mezi sebe rozdělit rizika. Inovativní v tom, že díky komunikačním technologiím umožnil tento peer-to-peer princip pojištění nabídnout široké veřejnosti.

Nominační kategorie

Inovace

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů