Tesco Mobile ČR s. r. o.
Lada Franková
Ročník 2025
Představení nominované firmy
Tesco Mobile působí na českém trhu od roku 2013 jako společný podnik společností O2 Czech Republic a Tesco Stores ČR. Vznikl jako reakce na rostoucí poptávku po jednoduchých, cenově dostupných a transparentních mobilních službách. Jeho koncept vychází z úspěšného modelu provozovaného ve Velké Británii a Irsku.
Tesco Mobile nabízí mobilní služby, které kombinují výhody telekomunikací a maloobchodu. Zaměřuje se na jednoduchost, férové tarify bez skrytých poplatků a dostupnost – díky více než 200 prodejním místům i online kanálům. Služby jsou úzce propojené s věrnostním programem Clubcard. Tesco Mobile je aktuálně největším virtuálním operátorem v České republice a lídrem mezi MVNO i na Slovensku, v Británii a Irsku.

Za Tesco Mobile stojí kompaktní tým deseti profesionálů propojujících zkušenosti z telco i retailu. Klíčové role zastávají Tomáš Martiňák (General Manager CZ/SK), Lada Franková (marketing), Michal Matějičný (finance) a David Brožek (provoz). Firma staví na hodnotách jako je zákazník na prvním místě, digitální přístup, flexibilita a týmová spolupráce napříč odděleními.
Společnost propojuje mobilní služby s věrnostním programem Clubcard a přináší tak zákazníkům nejen cenově výhodné tarify, ale i úspory při každodenních nákupech. Ambasadorem značky je surikata Suri, která pomáhá komunikovat přístupnost a srozumitelnost značky širší veřejnosti.
Tesco Mobile dává víc.
3 otázky pro nominovanou osobu
Co Vás přivedlo do Vaší současné pozice?
Do své současné pozice mě přivedla kombinace zvědavosti, odvahy a touhy tvořit něco, co má smysl. Vždy mě bavilo hledat nové cesty, jak propojit zákaznické potřeby s inovativními řešeními – a právě v Tesco Mobile jsem našla prostor, kde se tyto ambice mohou naplno rozvíjet. Klíčovým prvkem mé profesní cesty byla spolupráce s kolegy, kteří sdílejí stejné hodnoty: otevřenost, důvěru a orientaci na zákazníka. Díky této společné kultuře jsme schopni tvořit silný tým, který nejen buduje značku, ale především přináší lidem služby, které jim usnadňují každodenní život. A to je pro mě ta největší motivace.
Co Vás na Vaší současné pozici nejvíc těší?
Komplexnost mojí práce, od návrhu strategie, propozice až po samotnou exekuci. Díky skvělému týmu a skvělým partnerům mám možnost dělat věci rychle, efektivně a s jasným dopadem na business. Pracuji v malém, ale velmi výkonném týmu, který dokáže přinášet skutečnou hodnotu i na klesajícím trhu. Každý den sledujeme čísla, hodnocení a zpětnou vazbu, která je pro nás klíčová. Právě měřitelnost výsledků je pro mou spokojenost naprosto zásadní – vidět, že to, co děláme, má smysl a přináší výsledky.
Jaké máte plány do budoucna?
Růst:-) Změnit vnímání telco trhu - segment předplacených karet. Vybudovat novou kategorii digi služeb, které kombinují výhody obou světů - předplacenky a postpaid služeb. S prohlubováním vazeb na Tesco a Clubcard se tak staneme více a více unikátním operátorem.
Odpovídala Lada Franková, Marketing Manager společnosti

Důvod nominace
Tesco Mobile nominuji na ocenění Český Goodwill, protože si vážím jejich férového přístupu k zákazníkům a celkově lidského stylu komunikace. Vždy jsem se setkal s ochotou, vstřícností a snahou pomoci. Oceňuji jednoduchost služeb, přehledné nabídky bez skrytých poplatků a to, že vše funguje tak, jak má. Tesco Mobile je pro mě příkladem firmy, která staví zákazníka skutečně na první místo.
Nominační kategorie
Nominoval/a:
obchodní partner