Český Goodwill 2026

Hledáme podnikatele a firmy, kterých si lidé váží!

NOMINUJTE TEĎ

Tesco Mobile ČR s. r. o.

Lada Franková

Ročník 2025

Představení nominované firmy

Tesco Mobile působí na českém trhu od roku 2013 jako společný podnik společností O2 Czech Republic a Tesco Stores ČR. Vznikl jako reakce na rostoucí poptávku po jednoduchých, cenově dostupných a transparentních mobilních službách. Jeho koncept vychází z úspěšného modelu provozovaného ve Velké Británii a Irsku.

Tesco Mobile nabízí mobilní služby, které kombinují výhody telekomunikací a maloobchodu. Zaměřuje se na jednoduchost, férové tarify bez skrytých poplatků a dostupnost – díky více než 200 prodejním místům i online kanálům. Služby jsou úzce propojené s věrnostním programem Clubcard. Tesco Mobile je aktuálně největším virtuálním operátorem v České republice a lídrem mezi MVNO i na Slovensku, v Británii a Irsku.

Za Tesco Mobile stojí kompaktní tým deseti profesionálů propojujících zkušenosti z telco i retailu. Klíčové role zastávají Tomáš Martiňák (General Manager CZ/SK), Lada Franková (marketing), Michal Matějičný (finance) a David Brožek (provoz). Firma staví na hodnotách jako je zákazník na prvním místě, digitální přístup, flexibilita a týmová spolupráce napříč odděleními.

Společnost propojuje mobilní služby s věrnostním programem Clubcard a přináší tak zákazníkům nejen cenově výhodné tarify, ale i úspory při každodenních nákupech. Ambasadorem značky je surikata Suri, která pomáhá komunikovat přístupnost a srozumitelnost značky širší veřejnosti.

Tesco Mobile dává víc.

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo do Vaší současné pozice?

Do své současné pozice mě přivedla kombinace zvědavosti, odvahy a touhy tvořit něco, co má smysl. Vždy mě bavilo hledat nové cesty, jak propojit zákaznické potřeby s inovativními řešeními – a právě v Tesco Mobile jsem našla prostor, kde se tyto ambice mohou naplno rozvíjet. Klíčovým prvkem mé profesní cesty byla spolupráce s kolegy, kteří sdílejí stejné hodnoty: otevřenost, důvěru a orientaci na zákazníka. Díky této společné kultuře jsme schopni tvořit silný tým, který nejen buduje značku, ale především přináší lidem služby, které jim usnadňují každodenní život. A to je pro mě ta největší motivace.

Co Vás na Vaší současné pozici nejvíc těší?

Komplexnost mojí práce, od návrhu strategie, propozice až po samotnou exekuci. Díky skvělému týmu a skvělým partnerům mám možnost dělat věci rychle, efektivně a s jasným dopadem na business. Pracuji v malém, ale velmi výkonném týmu, který dokáže přinášet skutečnou hodnotu i na klesajícím trhu. Každý den sledujeme čísla, hodnocení a zpětnou vazbu, která je pro nás klíčová. Právě měřitelnost výsledků je pro mou spokojenost naprosto zásadní – vidět, že to, co děláme, má smysl a přináší výsledky.

Jaké máte plány do budoucna?

Růst:-) Změnit vnímání telco trhu - segment předplacených karet. Vybudovat novou kategorii digi služeb, které kombinují výhody obou světů - předplacenky a postpaid služeb. S prohlubováním vazeb na Tesco a Clubcard se tak staneme více a více unikátním operátorem.

Odpovídala Lada Franková, Marketing Manager společnosti

Důvod nominace

Tesco Mobile nominuji na ocenění Český Goodwill, protože si vážím jejich férového přístupu k zákazníkům a celkově lidského stylu komunikace. Vždy jsem se setkal s ochotou, vstřícností a snahou pomoci. Oceňuji jednoduchost služeb, přehledné nabídky bez skrytých poplatků a to, že vše funguje tak, jak má. Tesco Mobile je pro mě příkladem firmy, která staví zákazníka skutečně na první místo.

Nominační kategorie

Marketér

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů