Mladá Fronta | mediální Partner

Mladá Fronta - moderní vydavatelství s tradicí

Vydavatelství Mladá fronta existuje na trhu od roku 1945 a své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji.

Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro - nejprodávanější titul soustředěný na byznys a byznysmeny v České republice. Pod značkou Euro vychází i celá řada dalších specializovaných titulů, jako je lifestylový magazín Esence, který vychází 6x ročně a nově i magazín Hipster, který bude vycházet 4x ročně. Mezi další přílohy patří TOP advokátní kanceláře, Top miliardáři, Top restaurace, Top amazing places a Top české pivo. Předplatné týdeníku Euro je možné objednat na www.europredplatne.cz  

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů