KPCG: Nová příležitost pro firmy, které chtějí úspěšně rozvíjet své podnikání

11/03/2015

V úvodu roku 2015 byl představen Klub Partner Český Goodwill (KPCG), který je důležitým momentem v rámci celého projektu Český Goodwill. Otevření KPCG představuje novou příležitost pro firmy, jak rozvíjet odpovědné podnikání v kontextu společenské odpovědnosti.

Prostřednictvím KPCG docházejí naplnění dlouhodobé cíle projektu vybudovat aktivní platformu pro sdílení know-how a networking, zprostředkovat výměnu zkušeností, které zdůrazní, že cesta odpovědného podnikání je tím správným směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé ČR, a v neposlední řadě také dále posilovat pozitivní vnímání značky a image společností, které se do projektu ocenění Český Goodwill zapojí, v kontextu společenské odpovědnosti.

Do elitního klubu KPCG jsou srdečně zváni všichni nominovaní v uplynulých ročnících ocenění Český Goodwill, partneři projektu, i ostatní firmy, kterým jsou blízké a ctí hodnoty projektu Český Goodwill. K žádosti o členství je potřeba vyplnit registrační přihlášku, která je k dispozici ke stažení v sekci Klub. V případě přijetí přihlášky vzniká nárok na členství dnem uhrazení členského příspěvku. Poté již mohou členové čerpat výhody členství, které KPCG nabízí. A které to jsou?

Společný prostor pro společné nápady

V první řadě je KPCG prostorem pro sdílení know-how, výměnu zkušeností, získávání obchodních kontaktů a networking v podobě přístupu k prémiovému business obsahu (průzkumy, analýzy, komentáře a další aktuální informace pro růst a rozvoj podnikání), setkávání se ostatními členy na akcích klubu i partnerských akcích (konference, semináře, školení, neformální setkání, hospodářské komory, oborová sdružení, aj.), možnosti přímého oslovení a nabídky vlastních produktů a služeb ostatním členům klubu, či možnost prezentace v médiích Český Goodwill (web, čtvrtletník, aj.), i dalších médiích za zvýhodněných podmínek. Součástí členství v KPCG je také pravidelný odběr čtvrtletního magazínu Český Goodwill, jehož první číslo se již chystá. Jeho vydání je plánováno již na druhou polovinu března.

Myšlenka vzniku KPCG se rodila již spolu s prvními plány na uspořádání ocenění Český Goodwill. Okamžik, kdy se ukázala jako správná, popisuje Lenka Hlavatá, managing partner skupiny HPCG, která za celým projektem stojí: „Vytvořit prostor, kde by se vážení čeští podnikatelé, ocenění veřejností nominací do projektu Český Goodwill, mohli dále pravidelně setkávat, sdílet své zkušenosti a také třeba společně obchodovat, se nám od počátku jevilo jako přirozená součást celého projektu. O tom, že také ostatní podnikatelé, tedy ti, pro které je klubový prostor primárně určen, o tomto logickém vyústění smýšlejí stejně, jsme se přesvědčili na galavečeru při vyhlášení výsledků 2. ročníku ocenění Český Goodwill 2014. Přítomní hosté spolu začali spontánně plánovat, v jakých oblastech by mohli spolupracovat na projektech, které díky synergickému efektu povedou k dalšímu růstu užitku pro všechny zainteresované strany.“ A protože jeden večer nestačí pro to, aby se stihl položit základ pro nepřeberné množství nápadů, které se v podnikavých hlavách rodí, vznikl Klub Partner Český Goodwill, který tento prostor rozšiřuje do potřebné míry.

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů