Český Goodwill 2013 zná své vítěze

11/10/2013

Včera proběhlo vyhlášení výsledků a předání cen vítězům projektu Český Goodwill. Slavnostní večer se uskutečnil v působivých prostorách prosklené kopule Česko-německé obchodní a průmyslové komory, pod jejíž záštitou se letošní úvodní ročník konal. Oceněni byli podnikatelé a firmy, kterých si lidé váží pro jejich morální kvality a etické chování vůči okolí. Vítězové si odnesli ceny v celkové hodnotě přesahující tři sta tisíc korun.

 

Projekt Český Goodwill byl spuštěn na konci května tohoto roku a probíhal ve třech fázích. V úvodní, nominační fázi, mohli jednotlivci z řad veřejnosti nominovat podnikatele či společnosti ze svého okolí, o kterých dokáží říci, že si jich váží a oceňují jejich práci. V průběhu léta organizátoři ověřovali oprávněnost nominací a oslovovali nominované s žádostí o akceptaci jejich nominace. Tak vznikl finální seznam nominovaných, na jehož základě pak v závěrečné fázi mohla veřejnost v průběhu září hlasovat a rozhodnout o tom, kdo získá titul OSOBNOST Českého Goodwillu.

„Paní doktorky si nesmírně vážím nejen pro její lidský přístup, ale především pro její nevyčerpatelnou radost z práce a nasazení, kterého je schopna pro své pacienty i pro nás zaměstnance... Neprovádí sice unikátní operace, které vstupují do dějin, ale svou povahou, znalostmi a přístupem je jedinečná. Jsem velmi pyšná, že pracuji v její firmě.“ Tak zní část odůvodnění, které do Českého Goodwillu nominovalo paní doktorku Michaelu Hustou, majitelku soukromé kliniky OČNÍ EU s.r.o.. Ta si také získala největší přízeň veřejnosti, která ji svými hlasy zvolila za OSOBNOST Českého Goodwillu 2013.

V dalších čtyřech kategoriích Českého Goodwillu vzešli vítězové z hodnocení odborné poroty a stali se jimi David Sklenář - STAP a.s. v kategorii Tradice, Adéla Zrubecká - Nobilis Tilia s.r.o. v kategorii Inovace, Petr Holubec zastupující Pražskou energetiku, a.s. v kategorii Mecenáš a Petr Franc z české IT společnosti AQUASOFT spol. s r.o. v kategorii Partner. Zvláštní cenu poroty  zastřešenou mediálním partnerem projektu Regie Radio Music získala Jaroslava Jermanová ze společnosti AKSAMITE nábytek s.r.o.. Vítězům byly předány ceny, které věnovali organizátor a partneři projektu, v celkové hodnotě přesahující částku tři sta tisíc korun.

Cílem projektu ČESKÝ GOODWILL je především snaha vyzdvihnout tradiční hodnoty, ocenit každodenní poctivou práci a podpořit podnikatelského ducha. Současně je jeho záměrem vybudovat aktivní platformu pro sdílení know-how a networking, která zprostředkuje výměnu zkušeností zdůrazňujících, že cesta odpovědného podnikání je tím správným směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé České republiky. „Jsme rádi, že již letošní ročník ukázal, že cíle projektu jsou nastaveny správně,“ hodnotí Lenka Hlavatá, managing partner HPCG, a dodává: „Přeji si, aby hlavní myšlenku a hodnoty projektu Český Goodwill sdílelo stále více podnikatelů a společností, s jejichž pomocí budoucí ročníky projektu jistě přinesou naplnění vytyčených cílů.“

Organizátorem projektu ČESKÝ GOODWILL je česká poradenská skupina HPCG, záštitu nad projektem laskavě převzala Česko-německá obchodní a průmyslová komora. ČESKÝ GOODWILL mediálně podporují rádio Zet a regionální Deník. Tváří projektu se stal známý český zpěvák a herec Zdeněk Podhůrský, který se vedle mnoha dalších aktivit věnuje také pomoci hendikepovaným dětem v rámci projektu Číslo na Boha – výtěžek z dárkových vín pro hosty slavnostního večera byl věnován právě do tohoto projektu.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů