DOLLER

Jan Emler

Ročník 2017

Představení nominované firmy

Jirka Doležal a Honza Emler ještě při studiu na vysoké škole v roce 2015 spustili crowdfundingovou kampaň na portále Startovač, která se stala 5. nejúspěšnější v celé ČR toho roku. Jejich projekt motivačního diáře DOLLER učí a inspiruje mladé lidi neplýtvat tou nejdražší komoditou – časem, ale aby žili naplno a plnili si své sny. Za rok a půl působení na trhu má jejich DOLLER více jak 35 000 lidí a každým dnem přibývají noví.

V současné chvíli firma plánuje expanzi na zahraniční trhy, navíc spouští další produkty. Kromě rozvoje DOLLERu firma pomáhá jiným projektům uvést jejich nápady v život, nejen formou přednášek a odborných konzultací,ale i přípravou jejich crowdfundingových kampaní. Tato politika se promítá I v kultuře firmy,  kdy zaměstnanci mají možnost pracovat z domu a jedno dopoledne v týdnu mají placené volno, kdy mohou přemýšlet nad svými projekty a nebo si mohou zařídit, co potřebují.

Dále firma pořádá konferenci Úspěchobraní, na které si posluchači mohou poslechnout příběhy úspěšných lidí ze všech sfér od sportu,přes umění až po byznys. Navíc podporují nejen místní akce a organizace, ale i studentské projekty a dobročinné aktivity.

Žij své sny.

Mapa
Firma sídlí ve Zlínském kraji

3 otázky pro nominovanou osobu

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděl?

Byli jsme opravdu mile překvapeni. Není to věc, kterou byste čekali každý den, a tím, že jsme poměrně mladá firma, tak o to více jsme si toho vážili.

Proč jste se rozhodl Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Víte, pokud chcete měnit svět, potřebujete co nejvíce ukazovat lidem, že to lze a že i oni to dokáží. Proto jsme se rozhodli chopit příležitosti a ukázat, že pokud děláte věci s láskou a poctivě, lidé to ocení.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Každý den pomáháme lidem plnit si své sny.

Odpovídal Jan Emler, majitel firmy DOLLER

Důvod nominace

Vážím si společnosti DOLLER, jelikož její zakladatelé Jan Emler a Jiří Doležal nejdou prioritně jen za ziskem a jejich ukazatelem úspěchu není počet prodaných motivačních diářů, ale zájem o osobnostní rozvoj a podpora při plnění snů všem lidem, kteří o to mají zájem. Vedle výroby a prodeje motivačního diáře DOLLER se naplno věnují svým zaměstnancům, jejich rozvoji, dále pomoci začínajícím projektům uvést jejich nápady v život. Připravují je zejména na crowdfundingové kampaně, poskytují jim své kontakty a dávají cenné rady. Dále se účastní motivačních konferenencí a přednášek ve funkci přednášejících, sami organizují událost ÚSPĚCHOBRANÍ, na které si posluchači mohou poslechnout příběhy úspěšných lidí ze všech různých sfér od sportu, přes umění až po byznys. Hlavní motto DOLLERu je ŽIJ SVÉ SNY, čímž chtějí docílit, aby lidé neplýtvali tou nejdražší komoditou - časem, ale aby si vše, o čem sní rozplánovali a krok po kroku uskutečnili.

Nominační kategorie

Partner

Nominoval/a:

kamarád(ka)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů