Zásilkovna s.r.o.

Simona Kijonková

Ročník 2017

Představení nominované firmy

V roce 2010 Zásilkovna vstoupila na český logistický trh jako úplný nováček. Bez zkušeností, ale za to s revoluční myšlenkou, velkou odvahou a skvělým týmem několika lidí. O 7 let později je Zásilkovna úspěšnou mezinárodní firmou se stabilním, více než dvojnásobným meziročním růstem a velmi oblíbenou sítí více jak 1 000 výdejních míst v České a Slovenské republice. V posledních letech výrazně expanduje do Střední a Východní Evropy.

Naší vizí je pomoc a tvorba nejrůznějších WIN-WIN-WIN spojení. Propojujeme internetové obchody s kamennými a globální trh s lokálním. Pomáháme ale i vlastním zaměstnancům. Nacházíme spojení mezi dravými juniory a zkušenými seniory.

Zásilky bez čekání a s úsměvem :)

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Jaké byly Vaše pocity, když jste o Vaší nominaci na ocenění Český Goodwill dozvěděla?

Nominace mne nesmírně potěšila, a to především proto, že přišla od naší ex-franšízantky. Vůbec jsem to nečekala. První, co mne napadlo bylo to, že si nominaci zaslouží hlavně naši zaměstnanci a franšízanti; a já jim jí z celého srdce přeji. Je to ocenění především jejich skvělé práce. Již sedmým rokem se snažíme budovat love-brand v logistice a přistupovat k posílání zásilek nejen inovativně, ale především s cílem pomáhat si navzájem. Nejsou to jen planá slova, a jak dokazuje příběh paní Hořákové, zaměstnanci Zásilkovny se těmito hodnotami skutečně řídí.

Proč jste se rozhodla Vaši nominaci na ocenění Český Goodwill přijmout?

Nominaci nevnímám jako ocenění své osoby, ale celého týmu zaměstnanců, franšízantů a obchodních partnerů Zásilkovny, na který jsem neskutečně hrdá. Za sedm let se jim podařilo z nuly vybudovat velkou mezinárodní firmu, kde jsme dokázali nastavit win-win-win spolupráci mezi zaměstnanci, franšízanty a zákazníky. Všichni zastávají hodnoty a principy, které jsou podhoubí, a které nás odlišují od ostatních firem v oboru. Know-how, které se nedá zkopírovat nebo vynutit, ale které je přirozeným mechanismem firmy. Konkrétně v případu paní Hořákové se jednalo o naprosto přirozené propojení kolegů, kteří se starají o franšízy,  marketing a  IT, aby jí pomohli v podnikání. Čeští podnikatelé a podnikatelky potřebují pozitivní příklady a měli by si pomáhat navzájem.

Jaký je Váš nejčastější projev dobré vůle?

Napříč všemi svými podnikatelskými aktivitami se snažím prvoplánově ne vydělat peníze, ale pomáhat. Pokud se prostřednictvím vašeho podnikání snažíte zlepšit lidem život, oni vám to vrátí v tom, že vás také podpoří a budou se k vám vracet.

Zastávám názor, že člověk, jako osobnost, by měl pomáhat v oblasti, kde bude nejvíce prospěšný. Jsem žena, matka tří dětí a podnikatelka. Proto mé aktivity podpory a pomoci směřují především do oblasti, kde mohu pomoci nejvíce. Často přednáším, školím a mentoruji. Podporuji nejen začínající podnikatelky, ale i podnikatele, start-upy nebo ženy v IT. Snažím se podělit o své zkušenosti a pomoci tak více lidem v rozhodnutí odstartovat jejich nápad či podnikání.

Odpovídala Simona Kijonková, zakladatelka firmy Zásilkovna

Důvod nominace

Nominuji Zásilkovnu za vynikající spolupráci. Byla jsem jejich obchodním partnerem, když bylo potřeba přenést data z mého starého eshopu do nového. Nikdo IT společností to nedokázal až za pomocí Zásilkovny se to podařilo. Sami ochotně a bez nároku na honorář mi pomohli. O rok později to je nyní jdu na operaci a svoji prodejnu a spolupráci se Zásilkovnou jsem musela ukončit. Nicméně se podařilo, že mojí prodejnu převzala paní, která chce v ní pokračovat a opět jsem žádala Zásilkovnu o navázaní spolupráce s mými pokračovateli a podařilo se. Lidí ze Zásilkovny si nesmírně vážím Nejen vedení, ale i řidičů kteří se nesmírně nadřou s dennodenním tahání balíků.

Nominační kategorie

Partner

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů